Τρίτη 3 Απριλίου 2012

Grand Prix U και La Coulanaise !!

Αυτήν τη εβδομάδαδεν έχω να γράψω και πολλά νέα μιας και ήταν μια τόσο παράξενη εβδομάδα με αρκετές ατυχίες…. Αλλάας πάρω τα πράγματα με την σειρά που συνέβησαν..
Τέταρτη 28 Μάρτιου
Άλλο ένα πρωινό στο αμάξι με προορισμό για άλλη μια φοράτην Βρετανη,ο αγώνας που θα ξεκινούσα εγώ και η ομάδα μου λεγόταν GrandPrixUelitecategorie.Η ατμόσφαιρα μόλις φτάσαμε στο σημείο εκκίνηση μύριζεμπαρουτι,αρκετες ομάδες πρώτης κατηγορίας και αρκετοί αθλητές από τις γαλλικές continentalέδιναντο πάρων.. Υπήρχαν 4 σπριντ ανάβασης για τα 140χλμ του αγώνα, όλα έδειχναν καλάμέχρι που στο68ο χιλιόμετρο έκοψε το συρματόσκοινο του πίσω σασμάν μου και αναγκάστηκαέμεινα εκτός του αγώνα.
Τα υπόλοιπα72 χλμ τα πέρασα στο αμάξι και δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε ιδιαίτερα ..αφού έβλεπατον αγώνα να εξελίσσεται και γω να είμαι έξω από αυτόν.Θα προτιμούσα να ήμουνσε κακή μέρα, να έμενα από δυνάμεις και να τερμάτιζα 10 ή 20 λεπτά πίσω από το πρώτογκρουπ.Η ομάδα που ξεχώρισε ήταν αυτή της RoubaixLilleMetropoleπου έκαναντο ένα τρία .Οι επόμενες μέρες μου κύλισαν ήρεμα ώσπου να έρθει η Κυριακή καινα πάρουμε τον δρόμο για την πολη με την ονομασία Coulaines 70χλμαπό το διαμέρισμα που μένω για έναν αγώνα eliteκατηγορίαςμε την ονομασία LaCoulanaise..200 άτομα στην εκκίνηση 171 χλμ,7 σπριντ ανάβασης τοπρώτο μόλις στο 16ο χλμ.Τα 146 θα ήταν ένας μεγάλος κύκλος με αφετηρίακαι τερματισμό στην πολη που προανέφερα και στην συνεχεία 5 στροφές των 5 χλμ

Ο ρυθμός στα3 πρώτα σπριντ δηλαδή μέχρι το 57ο χλμ ήταν σκέτη τρελά… αλλά αυτό ίσχυεγια όλους ,το 4ο ήμουν αρκετά μπροστά και ένιωθα ποιο δυνατός από πριν, έτσι είχα αντιμετωπίσω ακόμα ένα σπριντ αφούτα τελευταία δυο ήταν μέσα στο circuit.Όλα πήγαν καλά και φτάσαμε όλοι μαζί στην πολη μεμονο7-8 άτομα ξεκολλημένα και ακόμη 5 λίγα δευτερόλεπτα μπροστά από το κυρίωςγκρουπ.Οσα δεν μου είχαν συμβεί στα 146χλμ μου συνέβησαν στα τελευταία 25..μια μικρήπτώση στην πτωση στροφή και δυο κράμπες 2 στροφές αργότερα όταν είχε ξεκινήσειτα παιχνίδι για την διεκδίκηση των θέσεων για το τελικό σπριντ.Παρολα αυτά ήμουνακόμη σε καλή θέση και είχα αρχίσει να πιστεύω ότι το απόγευμα μου ίσως να τέλειωνεμε έναν καλό τρόπο αφού είχαμε πιάσει το ξεκόλλημα που ήταν μπροστά .Και μόνο 7 ή 8κατάφεραν να διατηρήσουν το προβάδισμαπου είχαν… Όλα αυτά μέχρι πριν μπούμεγια τελευταία φορά στην δεξιά στροφή μου είχε την ταμπέλα για τα τελευταία 1500μετρα,εκει κάπου ήταν που είδα κάτι που σίγουραθα το θυμάμαι για αρκετό καιρό…… ένα σταισον αμάξι να προσπέρνα τους εθελοντέςπου έλεγχαν την διαδρομή και να μπαίνει μέσα σε αυτή.Ηταν σκέτη καταστροφη,δυο αθλητέςέπεσαν στην κυριολεξία πάνω στο αμάξι και μετά από μια πτήση λιγον δευτερόλεπτων βρεθήκαν στοπεζοδρομιο.Εμεις πέσαμε στα φρένα και πήγαμε να περάσουμε από τα δεξιά έτσι έχασατην θέση που είχα… προσπάθησα να ξανά, αλλά είχαν τελειώσει όλα για εκείνη την Κυριακή. Δεν υπήρχεπια για μένα κανένα νόημα αφού οι θέσεις για τους πρώτους 20 είχαν κλίσει, δεν προσπαθώγια την 35 ή την 50 αφού δεν έχει και κάποιαδιάφορα. Η τροπή του πηρέ ο αγώνας δεν μπορούσα να ότι μου άρεσε ιδιαίτερα αλλάτο μόνο που μπορώ να κάνω είναι να περιμένω την επομένη ευκαιρία που θα βρεθείστον δρόμο μου!! Νικητής του αγώνα ο Guillaume Le Floch που πέρυσι αγωνιζότανμε την ομάδα της Europe car..
Τώρα μένω μονόςμου στο δωμάτιο όπως ακριβώς τις πρώτες μου μέρες εδώ στην Γάλλια, από την μια δεν μου αρέσεικαι πολύ γιατί δεν έχω να μιλώ με κάποιονστο δωμάτιο αλλά από την άλλη υπάρχει περισσότερη ησυχία αφού μέχρι και πριν μερικέςμέρες νόμιζα ότι μοιραζόμουν τα δωμάτιο με τον Tiesto.Την Κυριακή 8 Απριλίου ξεκινώ έναν ακόμηαγώνα κατηγορίας elite nationale για αθλητές κάτω των 23 (Under 23) και την Δευτέρα που είναι εθνικήεορτή εδώ ξεκινήσω έναν αγώνα 1-2-3 κατηγορίας
Eλπίζω όλανα είναι καλά με τους αθλητές που είχαν ατύχημα την Κυριακη,τα επόμενα νέα μουσε περίπου σε μια εβδομάδα…       

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου