Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Maillot des jeunes Cerisy Belle Etoile

Maillot des jeunes Cerisy Belle Etoile και Louisfert
Λίγες ώρες μετά που ανέβασα το τελευταίο άρθρο μου ,πήρα την απόφαση να έρθω πίσω στην Ελλάδα για μερικές μέρες κοντά στην οικογένεια και τους φίλους μου... Αφού πήρα και το ελεύθερο από την ομάδα ξεκίνησα νωρίς το πρωί της Τρίτης αμέσως μετά από ένα δυνατό διήμερο αγώνων την Κυριακή και η Δευτέρα!! Αλλά ας πάρω τα πράγματα με την σειρά που μου συνέβησαν.....



Κυριακή 8 Απριλίου

Ο αγώνας λεγόταν Maillot des jeunes Cerisy Belle Etoile  και ήταν 120 χλμ σε μια κυκλική διαδρομή (12 στροφές των 10 χλμ ),από υψομετρικής πλευράς ο αγώνας είχε ελάχιστη ευθεία, κάπου στην μέση της διαδρομής είχε μια ανηφόρα περίπου 1 χλμ και τα τελευταία 600 μέτρα ιδιαίτερα δύσκολα αφού τα 450 ηταν  ανηφορικά με μεγάλη κλήση και έπειτα ακολουθούσε μια δεξιά στροφή όπου βρίσκονταν ο τερματισμός.

Τρεις αθλητές ήταν 1 και 45 μπροστά από εμάς μέχρι 55 χλμ από το τέλος εκεί κάπου ήταν που επιτέθηκα και κατάφερα να αποστάστε με αλλά 8 άτομα!! Δυο στροφές αργότερα είχαμε διάφορα 1 και 15 λεπτά από το κύριος γκρουπ και διάφορα μικρότερη του Ενός λεπτού από του ξεκολλημένους αλλά πιστεύω θα ήταν ακόμη μικρότερη αν δούλευαν ολοι σε αντίθεση με ποτέ που όλη την δουλειά την έκανα εγώ και αλλά 4ς..
Δυο στροφές πριν την ολοκλήρωση του αγώνα σταμάτησαν όλοι να τραβάνε μπροστά και άρχισαν οι επιθέσεις ιδιαίτερα στα ανηφορικά κομμάτια της διαδρομής, τελικά φτάσαμε 5 άτομα από τα 9 μαζί στον τερματισμό και βγήκα τελευταίος από το γκρουπ μου. Γενικά στον αγώνα ήμουν 9ος αφού ήταν 3 μπροστά μας μετά ένας ακόμη αθλητής μόνος του και έπειτα εγώ με αλλά 4 άτομα... Μετά τον αγώνα κατάλαβα ότι ήταν η Κυριακή του Πάσχα για του καθολικούς όμως δεν έγινε τίποτα ιδιαίτερο, δεν γιόρταζε κανείς και γενικά ήταν μια συννεφιασμένη Κυριακή σαν όλες τις υπόλοιπες...
Δευτέρα 9 Απριλίου
Εκείνη την μέρα ξεκίνησα τον αγώνα με το όνομα Louisfert , ο αγώνας ήταν 130 χλμ κυκλικής διαδρομής (17 στροφές των 7 χλμ) και δεν έμοιαζε με τον αγώνα της Κυριακή αφού αυτός ήταν μόνο ευθεία χωρίς σχεδόν καμία υψομετρική διάφορα.Αυτο που πιστεύω θα παρατήρησαν όλοι οι αθλητές ήταν τα χρηματικά έπαθλα για τα σπριντ ευθείας και τα πρεμιερ σπριντ ( κάποιες φορές όταν είναι κάποιοι ξεκολλημένοι , ο εκφωνητής του αγώνα σηκώνει την σημαία για να σπρινταρει το γκρουπ και να προσφέρουν θέαμα στους θεατές, ο νικητής καθενός τέτοιου σπριντ μετά το τέλος του αγώνα περνάει χρήματα από την διοργάνωση ). Εκείνη την μέρα τα πριμ συνολικά ξεπερνούσαν τα 1500 ευρώ και υπήρχε σπριντ σε όλες τις στροφές!!!!
Ο αγώνας άρχισε , από τον ρυθμό και μόνο φαινόταν ότι τα χρήματα δεν απασχολούσαν μόνο εμένα και τους συναθλητές μου... χααχ.Πριν το πρώτο σπριντ είχαν ξεκολλήσει 2 άτομα και λίγο πριν τα 800 μέτρα ξεκόλλησα μόνος τους " έπιασα" και κέρδισα το πρώτο σπριντ. Μετά έμεινα στο γκρουπ αφού είχαν ξεκολλήσει με αλλά 18 περίπου άτομα δυο από τους συναθλητές μου ( ένας Γάλλος και ένας Λιθουανος )!! Κάπως έτσι συνέχισε για μένα ο αγώνας, μέχρι τις δυο στροφές από το τέλος και την προτελευταία που κέρδισα δυο συνεχόμενα πρεμιερ σπριντ..

Στο τέλος δεν κυνηγησα για κάποια καλή θέση αφού ήταν περίπου 20 άτομα ξεκολλημένοι. Το " αστείο" της ημέρας συνέβη όταν πήγα να παραδώσω το νούμερο μου και να πάρω τα χρήματα που νόμιζα ότι είχα κερδίσει.... Δεν υπήρχε φάκελος για μένα, ρώτησα για το τη γινόταν αλλά άκρη δεν έβγαλα,όλοι σπρινταραν και όταν κέρδισα το προτελευταία σπριντ άκουσα το όνομα μου από τα ηχεία που ήταν στον τερματισμό. Έπειτα γυρίσαμε στις 20:15 περίπου στο διαμέρισμα και μετά από δυο ώρες ξεκίνησα να ετοίμαζω την βαλίτσα μου για το ταξίδι, δεν πήρα μαζί μου ποδήλατο και από ρούχα μόνο τα πολύ χειμωνιάτικα που πλέον δεν μου χρειάζονται : ) Στις 5:00 το πρωί της Τρίτης ξεκίνησα από το διαμέρισμα της ομάδας μαζί με τον συναθλητή από την Λιθουανία Andrius για τον σταθμό των τρένων της πόλης του Laval που είναι 30 χλμ μακριά. Ο καιρός ήταν χάλια με πολύ βροχή και θερμοκρασία κάτω από 5c βαθμούς !! Από τον σταθμό πήρα την ταχεία TGV με προορισμό τον σταθμό Paris Mompargne μέσα στην καρδιά του Παρισιού!! Από εκεί πήρα λεωφορείο για να πάω στο αεροδρόμιο Charls De Gaul, το λεωφορείο διέσχισε κατά μήκος το Παρίσι που εκείνη την μέρα δεν είχε ιδιαίτερη κίνηση. Από εκεί μετά από τρεις ώρες αναμονή σκοτώνοντας την ώρα μου στα καταστήματα του αεροδρομίου, ξεκίνησα για την Αθήνα και από εκεί πέταξα για Χανιά όπου έφτασα στις 19:45 περίπου. Στο αεροδρόμιο με περίμεναν δυο καλοί φίλοι και μετά φάγαμε όλοι μαζί Σπίτι μου.. Οι μέρες κοντά στην οικογένεια και στους φίλους μου πέρασαν απίστευτα γρήγορα με αρκετή ψυχολογική και σωματική ξεκούραση και με ένα Πάσχα που σίγουρα δεν θύμιζε τίποτα αυτό την προηγούμενη βδομάδας στην Γαλλία !!
Οι επωμένοι 2,5 μήνες στην Γαλλία είναι γεμάτοι αγώνες μεταξύ αυτών 3 αγώνες Cup De France ( κύπελλο Γαλλίας ) για ομάδες τρίτης κατηγορίας, με τον πρώτο στις 29 αυτόυ του μήνα!!!! Αυριο ξεκιναω νυχτερινο αγωνα Criterium ωρα εναρξης 20.00 και 90 χλμ και την Κυριακη αγωνα αντωχης με 200 ατομα στην εκκινηση...
Τα λεμε συντομα..au revoir ; )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου