Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Cup De France #2 και 2 νυχτερινά Criterium

Πολλά έχω γράψω για το πώς πέρασαν οι προηγούμενες βδομάδες, από την Δευτέρα μέχρι καισήμερα ξεκίνησα τρεις, αγώνες ένα κύπελλο Γαλλίας και δυο νυχτερινά criterium. Ο πρώτος αγώνας ήταν στα σύνοραΓαλλίας Ελβετίας και ξεκινήσαμε από τομεσημέρι της Παρασκευής με 370χλμ μέχρι το βράδυ που το περάσαμε σε ένα από ταξενοδοχεία για τους ταξιδιώτες δίπλα στον εθνικό δρόμο, με το που τα βλέπεις καιξέρεις ότι δεν θα κοιμηθείς καλά. Το επόμενο πρωί πήραμε τον δρόμο για τα σύνορα,φτάσαμε στο σπίτι που θα μέναμε λίγο μετά το μεσημέρι, αρκετά παλιό σπίτι σε ένα πολύ μικρό χωρίο 120 χλμ από την εκκίνηση του αγώνα. Οι επόμενες δυο μέρες πέρασαν αρκετά γρήγορα και έφτασε Δευτέρα για την εκκίνηση του δεύτερου κυπέλλου,136 χλμ με αρκετό βουνό (1ο 7χλμ-2ο 8χλμ-3ο14χλμ-4ο 14χλμ-5ο 14χλμ-6ο 14χλμ 7ο5χλμ-8ο 5χλμ) αφού ήμασταν στις Άλπεις. Ο ένας μήνας που μεσολάβησει μεταξύ των δυο κυπέλλων φαίνεται ότι ήταν αρκετοί για να ξεχάσω τη σημάνει Cup De France, έτσι ακλούθησα ένα ξεκόλλημα στο πρώτο βουνό και η διάρκεια του ήταν μέχρι την μέση του 2ου, μετά κοιτάζοντας αριστερά για να μπω στο γκρουπ ακούμπησα σε ένα από τα διαχωρίστηκα που υπάρχουν στην μέση του δρόμου με αποτέλεσμα να χάσω το γκρουπ. Την επόμενη μίση ώρα ήμουν ανάμεσα στα αμάξια που συνοδεύουν αλλά το γκρουπ πήγαινε τόσο δυνατάπου δεν μπόρεσα να το πιάσω, έτσι έκανα μόνο το 1/3 του αγώνα μετά πήγα στο αμάξι και βρήκα 4 συναθλητές μου ενω ο επόμενος ήρθε λίγο αργότερα.



Την επόμενημέρα την πέρασα στο αμάξι από τις 9 μέχρι 20 που φτάσαμε σε ένα χωρίο λίγο έξω από την nantes. Για να πάμε στο ξενοδοχείο έπρεπε να μπούμε σε ένα χωματόδρομο και το χωρίο αυτό δεν ξέρω αν υπάρχει σε κάποιον χάρτη, παρόλα αυτά ήταν αρκετά καλό, οτιδήποτε χρησιμοποιούσαν το έφτιασαν μόνοι τους. Το φαγητό ήταν ότι καλύτερο είχα δοκιμάσει εδώ, την πρώτη μέρα μας πρόσφεραν σολομό με γαρίδες και ταλιατέλες!! Σίγουρα έπαιξε ρόλο ένα μικρό κρύωμα που πέρασα πριν, αφού βγήκε ο ήλιος και νόμιζα ότι ήμουν στα Χάνια τον Αύγουστο και πήγα στην αγορά με κοντά ρούχα και σαγιονάρες την επόμενη μέρα ξεκίνησα μόνος για 4 ώρες και μετά 2και30 ήμουν κάτω από τα σκεπάσματα με δέκατα..
Την επόμενημέρα πήγαμε μια ώρα προπόνηση το πρωί, μετά ήμουν αρκετά κουρασμένος από το ταξίδι και κοιμήθηκα περίπου δυο ώρες το μεσημέρι. Ο αγώνας ήταν 90 χλμ criterium με μέση ωριαία 45.9km/h και φτάσαμε στο σπριντ, ποιο μπροστά ήταν10 άτομα ξεκολλημένα, βγήκα 24ος και οι δυο συναθλητές μου 13 και 16. Γυρίσαμε πίσω μετά τις 12 το βράδυ πραγματικά κουρασμένος. Το επόμενο πρωί ξεκινήσαμε για το διαμέρισμα στη Mayenne που φτάσαμε το μεσημέρι.


Παρασκευή 1 Ιουνίου
Ο αγώνας ήταν σχετικά κοντά και έτσι ξεκινήσαμε λίγο μετά το μεσημέρι για ακόμα ένα νυχτερινό αγώνα 90 χλμ 60 στροφές των 1,5 χλμμε ώρα εκκίνησης 20.30. Ο ρυθμός όπως πάντα τέρμα γκάζι από την εκκίνηση και 20 στροφές πριν το τέλος υπήρχαν 3 άτομα περίπου στο ένα λεπτό μπροστά μετά 12 άτομα και το γκρουπ έτσι λίγο μετά επιτέθηκα και έπιασα τα 12 άτομα και 2 στροφές αργότερα ήρθε ο ένας από τους δυο Λιθούανους συναθλητές μου μαζί με άλλους 2 αθλητές. Συνεχίσαμε μαζί μέχρι 3 στροφές πριν το τέλος εκεί έφυγαν χωρίς να κυνηγήσει κάνεις 4 άτομα και στην συνέχεια αλλά3, στο τέλος ήρθα 5ος από το γκρουπ μου και 15ος γενικάνικητής από το γκρουπ ήταν ο Samuel Pluinech που έχει βρεθεί στην εκκίνηση του γύρουΓαλλίας.



Αυτά ήταν τα νέα μου για την προηγούμενη εβδομάδα επόμενος αγώνας μου την Κυριακή και την Τρίτη..

Τα λέμε σύντομα...bonsoir!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου