Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

Grand Prix Cuille

Grand Prix Cuille


Τρίτη 8 Μάρτιου

13.00 αναχώρηση από το διαμέρισμα με προορισμό την πολη Coule που είναι 40 χλμ μακριά περίπου αγώνας αυτήν την φορά ήταν ένα criterium μόλις 110 χλμ 14 στροφές των 8,6 χλμ, σχετικά ευθεία όλη η διαδρομή και έναν τερματισμό με μικρή ανηφορική κλίση. Μου πηρέ λίγη ώρα παραπάνω για να βρω τον ρυθμό μου αφού είχα να τρέξω κάτι παραπάνω από μια εβδομάδα, αλλά μετά τα πρώτα χλμ δεν είχα κάποιο πρόβλημα…
Το παιδί που μένουμε στο δωμάτιο Tom ξεκόλλησε με αλλά 7-8 άτομα και είχαν πάρει διάφορα κάτι παραπάνω από ένα λεπτό αλλά τον δυνατό ρυθμό που επέβαλε η ομάδα της Sojasun ήρθαν πίσω σε μας μόλις 4 στροφές πριν το τέλος. Δεν κατέφερα να είμαι στα 3 άτομα που έφτασαν μονά τους στον τερματισμό παρότι προσπάθησα πολύ….

 Έτσι φτάσαμε στο σπριντ, και μετά από αρκετή προσπάθεια ήμουν 8ος λίγο πριν τα 600 μετρά για των τερματισμό εκεί κάπου με την άκρη του ματιού μου είδα έναν αθλητή να έρχεται από αριστερά, έτσι βγαίνω από το τραίνο του κόλλαω αλλά δεν μπορούσα να περιμένω άλλο.. Σηκώθηκα λίγο μετά τα 400 και μέχρι τα 150 δεν μου είχε βγει κάνεις, δεν κατάφερα να το κρατήσω και αφού και με πέρασε ένα τσούρμο αθλητές από τα δεξιά. Έτσι βγήκα 18ος γενικά και είμαι αρκετά ευχαριστημένος για αυτό, τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά αν είχα λίγη περισσότερη υπομονή αλλά θα είμαι ποιο έτοιμος την επομένη φορά..
Αυτά είναι τα καινούργια μου παπούτσια Diadora Jet Racer τα έχω φορέσει σε τρεις προπονήσεις και η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα να τα συνηθίσω τόσο γρήγορα και να με βολέψουν τόσο πολύ….

Ξεκινώ  το Σαββατο και την Κυριακή αγώνες ένα criterium και μια αντοχή 124 χλμ αντίστοιχα, θα ήθελα να τρέξω τον γύρω της χώρας μου ( γύρω Ελλάδας ) αλλά εκείνη την περίοδο έχω αρκετούς αγώνες με την ομάδα μου εδώ και από την άλλη λίγες μέρες μετά είναι το επόμενος αγώνας Cup De France (κυπελλο Γαλλιας ) κάπου 800 χλμ μακριά κοντά στις Άλπεις..

Τα λεμε συντομα.. au revoir !!
follow me on Twitter @panachatzakis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου